12 April 2009

omg.! aku kna tagged lagi. adesh!!!

I WEAR THESE

1. Copy title kat atas tu.
2. Buat satu sedikit "kenyataan" tentang "Outfit" kegemaran korang,macam pendahuluan.
3. Cari "Outfit" ke
gemaran korang kat "Google Image Search"
4. Tak kire la ape segala occasion yang korang suke pakai macam gi party ke, gig ke, berak ke.
5. segale pakaian m
estilah start dari kepale hingge ke kaki.tak kire la brape banyak pon. accessories pon boleh,yang rare,mane-mane pon boleh.janji termasuk dalam kategori pakaian.
6. letak caption kat setiap gambar.macam brand ke,lagi best kalo ngan harge skali.
7. lastly,buat kesi
mpulan tentang outfit favourite korang.lantaklah kalau korang ni perasan ke.

8. pedajal 6 orang member korang dengan menge"tag" mereka.=D

wohooooooooooo~ apesal korang suka main tagged tagged neyh! wakaka! papehal pown , ilek je. jom! haha! sronok lak aku. ok. jom mula.(sebenarnye, aku baru prasan yang aku kna tagged by salwa)

  • aku mmg ta suke pkai jeans. ase mcm.................... ouch!
  • jadik, aku memilih slack wanita je. tapi, sekali beli slack, maw beratus habes. cis!
  • gelang. aku mmg pkai gelang (pink puteh) nampak cam simple. tapi, satu gelang neyh, berharga RM4.80 taw ta. klu dua maknanya, RM 9.60. hehe.. nampak cam simple gle. aku beli kat Aneka kat Jitra tyme outing. haha! seminggu sblom Annual Dinner KP. haha!
  • klu duk umah, aku pkai seluar yang nipis tapi ta jarang la. ala mcm seluar tdo, tapi tade katun katun.plain je. hehe. sng sket nk wat kje umah (ceh, mcm rajin)
  • baju lak, klu duk umah, t-shirt je. tp, not dark colour. panas!!!
  • kalau keluar, aku prefer baju yang melebihi punggung(of cos la). ta kesah la mcm mna pown. jnji, nampak mcm muslimah n menutup aurat of cos la cayunk....
  • tdung plak, slalunya sedondon la ngan baju aku. jnji, sng bentuk. wakaa!
  • aksesori..slalunya, gelang la. n cincin. tapi, aku nak cube pkai rantai labuh lak. wakaka! (mcm macik)
  • handbag. wajib! hehe. handbag feveret aku, wane putih. ta suke wane lain. sbb putih matching ngan wana lain la kan. aku bwk handbag sbb nak letak purse, kamera, hp.. huhu! byk bnde.
  • kasut lak, aku suke kasut yang plain je but lady type. tuk high heels lak, kalau ada function jela aku pkai. tp, 2 inchies ja. lbey lbey, takut jatuh. wakaka! tapi, aku suke kasut puteh la. niceeeeeeeeeeeeeee! tapi, cepat kotor. haha!

owh. mmg ta diajar tuk memakai jeans dr kecik smpai remaja. haha!

yaya! ayu wooo..



owh. chanteknya. wish mine!

t-shirt kalo duk umah




nie plak kalo ada function or nak jalan jalan



nie plak tdung, aku suke tdung yang selendang tuh. hehe. lawa wooooo.


hoho~ nie aku baru nak berjinak. nak kate mhl, tade la mhl sngt kan. kalau setakat yang fancy fancy tuh. hehe. brand hape hape pown tape arh.


hoho~ lbey kurang mcm nielah rupa handbag aku. jenama apa ntah. aku da lupe. haha! murah je kowt. RM43.00. haha! janji rock! eh, silap, janji ayuuuuuuuuuuu. hoho!~


ha. nie kasut kalo nak p majlis mana mana. hehe. woho. lawo!





nie plak dikala bersantai..



nie plak pijama aw. hehe. wakaka! aku tataw ape motif aku letak gamba neyh. tp, aku suke baju neyh. baju tidur. hihi~

jadi, mereka meraka di bawah ini kne wat la bnde nyeh.
  • kak long cekadak
  • bro waj waqi
  • bro nafis
  • remy
  • tak kompom
  • safwan
the conclusion is, aku pkai baju yang menutup aurat kewanitaan aku ( cewah ) haha! dan ta terlalu menyusahkan aku la. haha! kalau byk sngt aksesori, lemas lak dibuatnya.


No comments: