02 April 2009

jwb je la.. bnde neyh!

5 things in my bag:sejak2 akhir2 neyh, aku gne handbag.. kah3!!
  • my pink purse! (ade IC, duwet sen sen, kad topup segale male)
  • ade perfume..(silky gurl! )
  • ada hp nokia ku yg jd dihadiahkan tyme pmr..(spm tade erh..)
  • camera please !! hahak!~
  • brg2 wanita yg disensoredkan di sni..hak3 !~
5 things in my wallet:eh, bkn aku da jwb kew????
  • duet sen sen
  • duet puluh2..
  • kad topup..
  • IC (wajib...klu x kne mrh ngan mak n bkl mak mntua gak! hahak!~)
  • kad yg ntah pape..srt cnte pown ade..hahak!~ :)
5 favourite things in my bedroom:- owh..blik aku yg pink tuh ade..
  • katil besaw aku..(ceh! )
  • meja solek la...
  • brg2 wanita.. seperti tut dan tut... phm2 sndri larh..
  • almari bku aku yg bertingkat-tingkat tuh.. (including bku2 spm yg aku x pnah gne..)
  • ade teddy bear yg dihadiahkan oleyh my best fren.. mish him damn soo much!!
5 things I wish to do :-aih..aku kne pkir dlu.. berpeluh otak aku pkir !
  • aku nk penuhi smua impian aku.. n parents aku gak..
  • aku nk pegi haji la...nk bertaubat..
  • mnjadi muslimah yg tegar, cekal hati dan tabah..(ayat sentiasa skema kay)
  • nk pegi jelajah dunia..
  • akhirnya, nk jd seorang anak, kekasih, teman, sahabat, kawan, isteri dan ibu kepada org yg aku cintai dan sayangi..(insyallah..)
5 things I’m doing now
  • pkir la.. ape agy.. nk jwb bnde neyh..
  • ngah usha blog org lain..
  • ngah tgk popeye si sewel neyh..
  • chat ngan fadly..(tetibe tny aku psal tajuk lagu..ntah pape)
  • sms ngan abg aku, ajam wal ala kazam..
6 people I would like to tag:
  • sume org da kne tagged..so, nk wat ape agy??

MySpace harh! mcm neyh aw aku nk jwb bnde neyh! hahak!

No comments: