25 March 2009

s.p.o.n.g.e.b.o.b. plak!~


hehe.. aku x taw nape aku nk cter sal spongebob lak kali neyh..tiap2 ari aku tgk aw.. sbb aku suke! walopown diulang dan diulang dan diulang lagi.. x pernah daku berasa buhsan ngan mr. spongebob squarepants neyh.. hahahhaa!! best aw.. kpd sesape yg x mnat, rugila.. sbb selain dr comel, tiut gak!! ahahaha!! aih, bkn same ke? paper jer lah!~aku pggel mr. s jela.. x pown dato s.. aik?? mne agy best?? mr. s la..mewakili mr. spongebob kay! mr. s neyh tggl di dasar laut di satu bandar yg bernama bikini bottom..ahakz! haha! tggal dlm nenas yg besarrrrrrrrrrr~ hah~ kwn baik mr. s..sape agy..dato p..wakaka!! patrick star larh! haha! selain agak kurang bijak (mcm sewel sket), dye neyh klako..mmg lwk gler!~ ades.. dala kuat mkn.~ pelahap! gelojoh! ahaha! kire mr. s ngan dato p neyh shbat karib..



'mari kite tangkap obor-obor..
'

ayat yg slalu mr s ckp.. wakakaka!! seisi keluarga aku suka tgk bnde neyh.. walopown agak knk2 kn... tp, aku ttap suke!~ suke n suke dan suke! hehe.. so, mr crab... hahaha!! same karektor ngan aku larhhh si mr crab neyh!!~ ahaha!! bhya tol!~ wakakaa! xde arh.. mlwk ajew! tp, mr crab neyh....mmg mate duitan!! kedekottttttttttttt! hah~ puas aty aku.. ahaha!~ mr. s ade pet.. name gary..seeokor siput laut..agaknye larh!~ siput laut mcm tuh kew?? pelik arh!

hah! puan puff..guru memandu mr. s..mr. s neyh x penah pown lulus ujian memandu... klako..klu dya bwk bot, abeh!! satu bikini bottom musnah ranah!` hah~ ape la mr s..truk tol! hehe.. satu bnde aku suke, kraby patty...... hurm!! nmpak sedap jew! lapo larh aku!! haha! mr s sangat taksub kpd kraby patty,, ntah pape!!~ wakakaa!! dala pekerja crustry crab... adeh!! sakit urat ketawa aku.. asek gelak jerk!~

hah! lupe laks!! musuh utama..plankton! haha~ kecik je, tp otak besaw! keje dye menyamar tuk dptkan resipi rahsia kraby patty.. haha! lwk2.. mate satu..eiii! ijau2 lak!! gerun lak aku!! ahakz!
tue jela ..buhsan lak!!

thanx 4 reading!
:)

p\s : tetibe tgt kt ain, slalu lukis spongebob ats bku aku!~





No comments: