26 March 2009

coretan afnan tuk aku...~

stat now..
aFnan haNis: 5
aFnan haNis: 4
aFnan haNis: 3
aFnan haNis: 2
aFnan haNis: 1
aFnan haNis: 0
aFnan haNis: S.U.F.I = huruf2 roman yang terbaris dengan kata2
aFnan haNis: sufi...
aFnan haNis: dengan nama lain ahli sufi..
aFnan haNis: first time tgk dia ni..
aFnan haNis: masa kat konference room: blie time afnan wat lawak
aFnan haNis: dia ni selalu jer sapot..
aFnan haNis: kdg2 tergerak hati
aFnan haNis: sapa kah wanita ini..
aFnan haNis: adakah dia betul wanita atau
aFnan haNis: lelaki nyah..
aFnan haNis: ahhh...
aFnan haNis: tak mungkin..
aFnan haNis: lalu aku cube untuk mendekatinya
aFnan haNis: rapat dan rapat..
aFnan haNis: langakah demi langkah...
aFnan haNis: akhirnya kami rapat
aFnan haNis: panggilan pertama dibuat pada pukul
aFnan haNis: 12.30
aFnan haNis: 23febuari 2009
aFnan haNis: aku berbual2
aFnan haNis: dengna dia
aFnan haNis: ternyata
aFnan haNis: dia sorg peramah..
aFnan haNis: bahasa dan susun katanye
aFnan haNis: bercampur aduk..
aFnan haNis: dengan bahasa kedahnya..
aFnan haNis: tersserlah bait2
aFnan haNis: lemah lembutnyya..
aFnan haNis: suaranya gemersik
aFnan haNis: jika sesekal burung terdengar maka berdayu2 la ia..
aFnan haNis: seakan2 suara yang mengmbrkan
aFnan haNis: sesuatu kesakitan dalam diri iaitu
aFnan haNis: keputusan SPM
aFnan haNis: hari2
aFnan haNis: ia memohon dan bermunajat kepada allah
aFnan haNis: supaya rintihan hatinya dapat didengar oleh
aFnan haNis: seluruh pelusuk alam..
aFnan haNis: di sabitkan dengan kalimah rasullah..
aFnan haNis: dan selawat keatasnya..
aFnan haNis: bile aku bukak FS nye
aFnan haNis: ternyata keshahduan..
aFnan haNis: gmbrnya..
aFnan haNis: baju kurung biru..
aFnan haNis: dan bergambar dengna ahli keluarga yang tersayang
aFnan haNis: adik,,,ayah
aFnan haNis: menjadi mangsa
aFnan haNis: kami begitu rapat masa itu
aFnan haNis: sehingga
aFnan haNis: jari jemari ku pernah berkata 'aku teramat sakit dengna tulisan-tulisan kau afnan, berhenti la... aku tidak berdaya'
aFnan haNis: lalu aku teruskan perjalanan jari jemari ini
aFnan haNis: ku taip dan taip
aFnan haNis: tersa kesyahduan didalam hati
aFnan haNis: apabila ribut melanda dalam diri
aFnan haNis: yang aku hanya
aFnan haNis: tau hidupku
aFnan haNis: sementara............
aFnan haNis: au semakin lalai dengna sufi
aFnan haNis: aku berdosa kerana meniggalkan dia seorag..
aFnan haNis: maki lama kami semaki jauh
aFnan haNis: apabila ditadahkan tapak tangan
aFnan haNis: aku percaya tgnku lebih sejuk dari segalaya
aFnan haNis: kami jarang berborak
aFnan haNis: aku terlampau sibuk dengna kehidupan ku..
aFnan haNis: sehingga melalaikan nya
aFnan haNis: setiap saat aku teringat
aFnan haNis: apakah yang dia lakukan
aFnan haNis: ..
aFnan haNis: dalam masa yang sama aku mendapat jalan yang sesuai..
aFnan haNis: untuk kembali rapat
aFnan haNis: aku tau dia suka COPY n PAste..
aFnan haNis: tapi aku masih lagi tiada masa
aFnan haNis: pada pukul 1pg
aFnan haNis: aku mendapat pesanan ringkas
aFnan haNis: dari dia n dia
aFnan haNis: meluahkan kepada ku..
aFnan haNis: org yang dia sayangi telah pergi selamanya..
aFnan haNis: time tu..
aFnan haNis: aku terkedu
aFnan haNis: senyap seribu bahasa
aFnan haNis: bwertapa
aFnan haNis: sedihnya dia..
aFnan haNis: titisan demi titisan
aFnan haNis: mengalir ..
aFnan haNis: membahasahi pipinya..
aFnan haNis: emerahkan matanya
aFnan haNis: aku hanye kembali tenang..
aFnan haNis: setelah dia beradu
aFnan haNis: diatas katil yang empuk..
aFnan haNis: selang beberapa hari kami menjadi rapat
aFnan haNis: kembali..
aFnan haNis: aku memberitahunya jgn la hilang perasaan sayang tu pada sesiapa kerana tuntutan agama adalah kasih sayang//
aFnan haNis: dan aku membberi bebera[a tugas..
aFnan haNis: aku tahu dan yakin yang dia boleh selesaikan
aFnan haNis: ...
aFnan haNis: dan dia selesaikan
aFnan haNis: walaupun dia hanye copy
aFnan haNis: tapi berkat kesabaran dan kerajinan dia
aFnan haNis: gigih dan tabah mengharungi waktu
aFnan haNis: untuk menyelesaikan tugasan yang telah diberi..
aFnan haNis: sufi..
aFnan haNis: sorg
aFnan haNis: sorg pemarah
aFnan haNis: sorg pemarah sensitip
aFnan haNis: sorg terpendam
aFnan haNis: sorg misteri
aFnan haNis: sorg kawalan perasaan stabil
aFnan haNis: sorg yang penyayang
aFnan haNis: berilmu
aFnan haNis: sentiasa memandang tinggi pada idolanya
aFnan haNis: sorg popular
aFnan haNis: sorg yang ingin kan kelaianan
aFnan haNis: senntiasa
aFnan haNis: menyedari kesilapan
aFnan haNis: dan yang pening dia adalah WANITA MUSLIMAH dalam hidup aku dan didiku
aFnan haNis: dan yang pening dia adalah WANITA MUSLIMAH dalam hidup aku dan diriku
aFnan haNis: sekian CORETAN Dari SAHABAT UNTUK TEMAN..
aFnan haNis: *

No comments: