29 March 2009

kesah A 001..





here comes the most famous (uih???!!) blik kt kp.. yg terletak kt blok A..kay! yg bernama A001.. blik 1st aww!! hehe.. plg depan..n plg x bersih(kantoi)..plg depan ngan warden n plg dekat ngan i-talk yg sntiasa mnjadi tumpuan dak2 kp... tiap2 hari an, msti penoh jerk i-talk neyh! haha!! ade yg tepon mak... abah..abg..kakak..adek..n mcm2 agy larh!! x kureng gak yg tepon pakwe (trmasuk aku)... wakaka!! mse spm.. italk neyh penoh la sbb tabley bwk hp kan.. isk2!~ tp, ade gak yg songlap bwk jerk hp neyh.. eleh..! what do they care!!~ ade gak yg tepon kwn2 dr skolah sbp n so on sbb nk mntak soalan spot! harh~ aku pown sme jerk.. tepon kwn2 mntak soalan spot..ade yg naik, yg x naik tuh naseb larh!! ahaha~ nme pown spot kn.. so what??!!

mule2 aku msuk.. aku ngan bongkaknye (kwn aku yg kate kay).. trus pegi cube sblah..kire cam cube b la.. tny la bdak neyh..

'tempat nie kt mna??' aku tnye smbil membalekkan kertas yg diberi mse register..

'kt sni kowt..' dye mnjwb ngan muke slamber..

aku pown ape agy.. letak lah segala brg2 yg aku bwk dr umah ke kp.. aku x bertegur ngan sesape sbb bz memunggah tmpat aku yg mmg kotor! (eiuwwwwwwwwww)..jd, bdak dpan aku neyh sengih2 kt aku.. aku pown sengih mcm kerang bsuk.. ahaha! smpai skrg bdak neyh keje sengih jerk.. name dye ain.. so, dye bwk family dye termasuk abg dye.. aih!! naik segan aku nk punggah brg2 yg peribadi sket..haha! aihh!! abg dye plak tukang sengih gak.. pelik aku!!` then, mate aku tertangkap sorang dak neyh.. aih!! muke monyok..family pown tade.. dok sorang2 jerk.. aihh! pelik gak aku mle2 neyh.. so, aku biar jela.. mlas nk tegur..kang dye nanges lak! mampus aku!
aihhhh! jd, aku trus memunggah punggah smua brg2.. kmas2 sket tmpat tuh.. hehe! then, da abes,, family aku pown da nk berangkat.. sebak aty! yela.. xpnah la berpisah ngan family neyh...



aihh~ sdey tol!~ MySpace



so, mlm tue ade ceramah n whatever so on.. jd, aku nk crita psal kerenah bdak2 blik aku kay.. 1st, ktua dorm aku yg 1st.. mira idora.. aku saje jerk tmbah.. nme sbnar amira.. hehe! kire dye neyh la bgn plg awl dlm blik aku.. uih! kul 4.30-5 mcm tuh la.. aku pown agak respect la.. dala bijaksana.. bgn awl lak.. alim lak! mmg best aw kwn ngan dye.. sbb dye best! n mmg dye best!!~ dye neyh plg rajin, plg alim..plg ape agy erh?? yg baik2 larh! hehe.. mmg best.. tp, atlast, dye kne pndah blik.. pegi blok b.. sbb dye neyh JPA.. so, aku pown merelakan perpisahan ini sbb cikgu yg suro..wakaka! so, jawatan nya diserahkan kpd muna..

muna.. ceh! mule2 dye neyh jnis pns brn gak.. tatowt aku dibuatnye!! uih!!~ suke gak larh mnah neyh hempas2 brg dye.. aih!! cuak aku.. sbb duk sblah dye.. mne2 aku pegi pown, nmpak mke dye gak.. aihhhhh! mmg grg orgnye kay! suke sngt tegur org..pas2, dye pown wat bnde yg same! (pndagn ahli blik aku)... hehe! dye neyh pown rajin gak...rajin bsuh baju..kmas blik..mcm2 agy arh! rajun study.. haa.. satu agy, suke men hentam jer ble speaking.. suke aty dye jerk nk pronounce sesuatu word.. ades!! klu aku denga, maw tergelak terbahak bahak aku.. muna o muna..

heh! nie sorang agy.. ain name dye.. aih!! ain neyh, super power sbb dye neyh bajet baik (mmg baik larh).. haha!! dye mmg baik..optimis! ceria.. kdg2 x btul gak! mcm sewel pown ade sket2.. tp, antara kite2 neyh.. dye arh plg diminati kt mktab.. aih!! haha!! slalu dpt adiah jerk.. wakaka! aku pown heran tol..tp, nk wat cena..rezeki dye an..~ ahaha~ dye neyh kapel ngan bdak klas aku gakk..azwan.. aih!! skrg tataw la.. masih ke x.. hrp2 msih la yer..!~ dye neyh suke menghafal..sejarah! bio! mmg menang kt dye la.. aihh!! dye cte2 nk jd forensik.. aku mndoakan kejayaan dye larh!

amni..heh~ dlu LDP... so, dye da chow dr blik kite.. dye nie org yg plg last skali bgn.. haa! haha?! klu aku x bgn agy, sah lah dye msih berbungkus selimut pink.. aih! tp, dye da pndah..kt skola lame aku dlu..sultanah asma.. smpai skrg tade brite psal dye..

tmpat amni diganti ngan lim..satu satunye bdak cne batch aku.. hah~ mmg cerewet..gle..sewel.. tp, bijak arh.. hahaha! suke aty dye jerk nk buat ape pown dlm dorm aku.. aih!! muke mmg mntak pnyepak slalu.. slalu kna mrh ngan muna.. ahaha!! ats sbb ape. no komen.. ahaha! dye neyh bdak seni..so, kje melukis je larh.. bdak akaun gak! dye amek 11 subjek.. aihh!!

byk neyh aku nk cter.. pndekkan jer la.. then. husna.bdak plg kuat ttow dlm dorm aku.. tp, klu study, aih.. jgn kaco larh!!~ x psai2 kna tempik mak langsir.. aih!! walopown asek ttow ( dlm blik n jugak klas),,,tp, dya plg bijak dlm dorm aku! plg tere ..bio la!... haha! nk jd doktor haiwan.. hehe!!

jaja - satu nama yg aku x kn lupe.. ngan perangai gediknye di mne2 sahaja.. haha! sngt mudah tertarik kt org especially boys la. aih!! pnat aku lyn bdak neyh.. tmpat dye plg bersepah.. slalu kna sound ngan aku, muna, trex..pndek kate, dye larh plg slalu kna sound kay! sbb perangai cam bdak2 gak.. haha!!

syera- bdak yg ayu.. bab2 pompuan, tnye dye larh.. hehe.. mmg pkar wanita kay!.. haha!! pndai lukis.. ahakz~ kwn baik ngan si trex neyh.. bdak kuat sukan..kuat mkn..kuat semngat..kuat jage mlm..kuat menjerit gak.. mcm2 larh dye kuat! aku pown heran nape dye kuat sngt.. ahahah!! dye larh yg slalu ajk aku g jog keliling mktab.. aih!! wndu tol la.. klu nk g riadah, pegi ngan dye larh... mmg best!!

aku sbnarnye, wndu kt korang2 yg dsebut di ats.. hehe.. perasaan aku skrg neyh!!
MySpaceMySpaceMySpaceMySpaceMySpaceMySpace

2 comments:

salwaabubakar said...

psl bwh nset time spm..
hmm..sbnrnya aku bwk dh bkurun lmanya..
hahahaa..men songlap ja..dak dorm pun xtau kdg2 2..
pa ssh,,mlm2 tarik slimut,,msj dlm selimut..
dr awl thun f5 aku bwk..
ish3,,jhatnya aku neh,,,

s. u. f. i. said...

haha!!

seb bek ank ngaku..

walopown hny di blog aku..

hahaha!!~

best la..

wndu kp!!~