19 March 2009

moniku chayunk!!


hurm..
kucenk..
sape suke kucenk??
aku slh sorang yg sngt2 love kucenk..
haha!~
tp, kesian ya makhluk Allah yg bernama kucenk neyh..
slalu klu aku pegi kedai mkn, slalu nm
pak dorang neyh kna tendang,,
walopown anak kucenk!!
:(
ape la nk jd ngan tuan punye kedai neyh kn..
xde rase belas kasihan langsung..
at least klu rase kucenk atau anak kucenk tue merugikan perniagaan, buang la kt tmpat2 yg sepatutnya...
nie x, pegi tndang kucenk tue..
ape la dosa si ku
cenk neyh..
kdg2, aku ase mcm nk tendang je balek tu
an punye kedai tuh..
tp, x brani!

ahakz!~
ish2...
kucenk pown taw rasa saket taw!!
ingt manusia je ke??
ape yg korang ase bile kne tndang ngan makhluk yg lbeyh besar???
haaa...
cian lor kucenk2 tuh..

ape la slhnye klu letak kucenk tuh kt tmpat lain..
x yah la tnda
ng2 kn..

haa..
moni..
nie lak sekor kucenk yg slalu x diundang dtg ke umah aku..
kucenk neyh aku kasi nama moni..
comel..
kucing betina..jd moni neyh garang sket!
ahakz~

tp, mengade2 jerk si moni neyh..
tiap2 hari dtg umah a
ku nk mkn..
kdg2 aku terpk, moni neyh chantek, tuan ade..
tp, nmpak mcm tuan dye x kasi mkn jerk!~
pelik aku ase..
papepown, love u moni!!

di sini aku nk tnjuk sket gambo moni...~




No comments: