25 July 2009

whole day with them


seyezly..

mmg xcted gle la nk kuar dgn mereka mereka ini..
denin, feze, hawa n refe.

i never met hawa be4.
tp, she's kinda nice n coolest gurl i ever met.
ahahaha!!

x pnah jmpe org mcm hawa.
very calm.
ahahaha!

pg2, arefe dah sms aku.
aku plak, mandi pown blum agy tyme tue.

so, aku bertungkus lumus bersiap sbb da jnji nk jmpa mereka mereka ini di mid.

thanx 2 hawa n her 'hubby', feze.
come along from shah alam.
thanx!!
gracias!!

oke.
jd, aku pegila ngan penoh perasaan confident kuar dr IPBA (selepas dihantar oleh ayahchikku dr ampang)
terkial kial mencari cab yg lalu lalang dihadapanku.
tetibe, satu cab berenti depan aku ngan penuh gaya (merepek jap)

'uncle, bule anta i pegi mid??'

'bule bule'

so, apa lg.
naiklah aku ke dlm cab yg chantek itu.

so, dlm otak terpk,* mcm mne aku nk carik dorang neyh*.
dala mid tue sket punye besau..
let it be..

then, da smpai mid, aku pown bayor.
rm3.20.

berbaloi baloi.

aku menatap sebentar wajah mid yg tersergam indah di dpan aku.
tetibe senyum sesorang.
mcm gile dah.

it's the tyme aku terpaksa merayau sesorang mencari mereka mereka ini.
adoiyaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!

untok menghilangkan ketensionan aku, lepak jap kt GIRLS
dpt beli ring satu, ngan gelang satu.
ahahaha!!

then, i was looking 4 them like crazy.
hp burok berbunyik bunyik je.

at last, setelah penat otak memerah di mana mereka..
i found them.

ada tambahan ahli.
din (sume pggey dye nawa, idky) n shazwan.
din - kwn afeze
shazwan- kwn arefe.

so, stelah merayau rayau dlm mid, we decided to have a great meal.
miss cool mencadangkan, di domino's pizza~

oh great!
act, aku da lme x melahap pizza.
so, xcted banget nk mkn pizza neyh!

oke.
duwet dikongsi bersama untok membayar..
sebanyak..

RM100.75

berbaloi x??
x brape kenyang la.
i juz ate 2 pieces je.

so, menahan la kelaparan sebentar.
tidak mengapa, saya sedang on diet!!

bule caye x??

ops.
lupe nk cter.
ada tambahan ahli.
khairil.
KSAH maybe.
going to fly..
taylor's student.
like his hair!!!
sngt chantek!!
*pliss la mr khairil, tlg ajar da twins mcm mna nk gayakan rmbut*

then, trus g atas nk tgk movie harry potter.
yg da latest 1.
alredi forgot da tajuk la.

but, frustrated.
becoz of fully booked.
so guys, melopong jela.

so, feze suggested 2 go 2 klang kowt klu x slp.
kononnya nk tgk movie harry potter r.
finally, frust gak.
at last, tgk skrip 7707 if i'm not mistaken la.

  • act, saya ini penakut orgnya.
  • sngt tidak menggemari cerita mcm itu.
  • benci cerita seperti itu.
  • saya nk melupakan cerita tersebut krna saya mmg kuat imaginasi.
  • so, forget it.

tp, aku mmg x phm knapa mereka smua mcm relaks ja.
aku yg cuak lbey la.
eiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!

antara yg dibaca dlm blog blog mereka mereka ialah...


*pastu,kami pon tgkla SKRIP7707..
mnta maaf siap2 ea,crita neh mmg xbest..hahahahaa....
adei..xda motif and hantu yg x spooky langsung!serius seh!(ayat lamia)
hahaha..*


kata kata ini dipetik dari blog afeze.
so, kpd sesiapa yg dah usha skrip 7707, sila tinggalkan komen dan kritikan anda di bwh.

ok.
noktah bout that skrip 7707.
afta that, perut kembali berkaroake.
so, ntah siapa suggested mkn kt seksyen 2.
so, sbg a stranger, aku ikowt jela.
jnji aku kenyang kn.

aik3??!!
td kata diet??!!
maaf.
saya menipu anda tadik.

so, lepas mkn, snap pitchas here n there.
kami pown berpisah.
so, i said a very happy gudbye to hawa, feze and nawa.
hope c u guys again in fture.
it's fair..
nice to know nawa dan hawa.
jmpa lg ya!!

ok.
skrg tggal aku, dnin, arefe, khairil n syazwan.
naik ktm, smpai ke mid.
kami berpisah di mid.
so, again, a happy gudbye to arefe, khairil n syazwan.
nice meeting u guys!

so, aku n dnin bergegas ke jusco.
juz to buy socks oke.
sbb, tomoronya ada klas.
our 1st class as IPBA's students.
so, smua nk baru jew, even socks!!!

so, pulang la ke IPBA bout 10.15 la.
hehe.
naik cab, asa mcm kne sexual harrasment.
sbb, pacik driver was very the lucah.
i think so.
geli aku.
dnin terpaksa la mlyn that stupid uncle.
eiyuckssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss!!
huh!

had a terrible nite with that stupid pacik.
maaf sekiranya bhsa saya terlalu ksr.

kerana, pacik joking scra begitu lucah dan kasar skali.
saya sbg seorang gadis, terasa skali.
terasa geli geleman.
annoying.
walaupown hny dgn kata2.
tidak sesuai pacik oiii.
sangat tidak sesuai.

oke.
smpai di IPBA.
sbnarnya, aku da takut nk naik lif.
so, naik tangga more safer than naik lif.
takut sngt.
terbayang kubo dpn mate tetiba pintu lif terbukak.
adoii!!

sufi please.
forget bout it.
dala u 2 very da penakut.
adoiyaiii.

oke.
smpai di blik.
kononnya nk mndi.
but, akibat tgk crita skrip tue, trus x jd nk mndi.
takutnya aku!!!
eii.

rumate aku gelakkan aku jew.
mmg cuak abes la.
tgk pintu toilet tue pown da cuak nk mampus.
mcm2 dlm otak aku.

so, i decided to tdo trus jew.
mmg x ley tdo.
smpai kul 2.
then, ngan penoh x malunya mntak tdo ngan rumateku.
cian dye.

so, conclusionnya.
mlm tue mmg x ley tdo.
so, pg g kuliah ape lg.
terhuyung gayang jln.
ngantuk nk mampus.

so.
the end.



No comments: