28 July 2009

risau

aku risau terhadap beberapa perkara..

  1. sahabat saya slalu sakit kepala. n ari nie sngt terok.
  2. ramai sahabat kelas, rumah aku demam. H1N1 kah?? mntak dijauhkan.
  3. risau tgk markah LDS (grammar) aku. ade ke dpt 21/50 je. stupid tol.
  4. td jmpe abg faruq. dye senyum kt aku, tp aku wat x nmpak je sbb aku malu ngan kwn dye. aku ase bersalah gile skrg neyh!!!! dyela yg slalu tlg aku ble aku ade mslah....help meeeee!!
  5. rumours- hny sebhgian students TESL IPBA akan dihantar ke overseas. hanya sebahagian??????????
  6. rumours juga- IBM da ade H1N1??? oh my God!! sebelah IPBA jew..mntak dijauhkan dari IPBA~
  7. duwet saye smkin kurang. ade yg nk sponsor???
  8. denga cite tiket raye dah abes!!!! mcm mne nk balek????????????
oke.
itu je kerisauan aku stkat ini.
so, hope i'll able to cope with all this.
buat tmn2, jaga kesihatan anda!!
ingtlah bhwa saya amat sayangkan anda semua!!

No comments: