25 July 2009

me in I.P.B.A

oke.
finally.
aku dtg ke IBPA 4 da 2nd tyme.
sblom neyh da pnah dtg sni.
just jln2 around laMySpace

so, da abeh register..
msuk la bilik.
at first, ngucap jela dlm atyMySpace
aku bru tawu aku share blok ngan boys (seniors)
ahahaha!!
i think IBPA is da only IPG yg ada kolej kediaman campur.
is this AMERICA or MALAYSIA???
ahahaa!!

whatever!!

act, i don't mind allMySpace
x kesah pown.
jnji jgn ade bende pelik sudehh!!

nk ke cte psal rumate aku?
x yah ar.
seram sejuk aku dibuatnya.....

oke.
during orientation.

sabar.
sabar.
sabar.

tue je perkataan yg buat aku tabah di sniMySpace

everynite..
kul 1 pg baru abeh.
kne bgn kul 4.30 sumthin.
ada paham??
aku hampir separuh gila kerana terasa seperti didera secara mental dan juga fizikal..(ckup smpai di situ)MySpace

everyday kne mrh ngan MPP.
x sah la klu x kna mrh.
salah siapa??

*salah kami juga...*

tp, it's oke.
at least, kami ada cara untuk menyalurkan sbrg mslah yg dihadapi.
sesiapa ada mslah??
sila berhubung dengan akak or abg angkat msg2 oke!!

so, ckup la psal orientasi stkat neyh.
mls nk cte pnjng2.

niela orientasi plg 'best' i ever had.

ditmbah pelbagai kerenah rumate ku..
hurm.

just pray for her to recover...

oke.
i found many new fwensMySpace

adenin.

student German yg sngt sekepala ngan aku.
*my shophaholic fwen*

tira.
rumateku.

ida.
rumate yg sdg mengikuti rawatan.

my classmates la.
18 org smuanya.

my mentor.
my lectures.
my seniors.
my pengarah.


thanx.

i hope IPBA will always supports me.

i love u...

MySpace


No comments: