31 July 2009

tagged by afeze

1. bekas bf saya adalah : senior deninMySpace

2. saya sedang mendengar ?: S club 7(never had a dream come true)~already addicted to this song!!!MySpace

3. mungkin saya patut: tdo?? maybe....MySpace.

4. saya suka :menghabiskan duwet!!!MySpace

5. sahabat-sahabat baik saya : semua yg saya sebut dlm blog saya..yg x disebut, saya sentiasa mengingati andaMySpace.

6. saya tak faham : bila org gila tgk saya.

7. saya kehilangan : kehilangan masa bersama my beloved family. so sad. :(MySpace.

8. ramai yang berkata : 'sufi sombong' (lantak aku la! ahahaha!! juz joking!!)MySpace.

9. makna nama saya : nurulsufi- cahaya org2 beriman

10. cinta itu adalah : funny and strangeMySpace.

11. di suatu tempat, seseorang sedang: cakap sorang2. gile pe. maybe ckp ngan hp(gne handsfree)

12. saya akan cuba : x de cube cube. wat je trus

13. ayat SELAMANYA membawa maksud :ALLAH-mmg selamanya...

14. telefon bimbit saya : sngt ketinggalan zaman. ahahahaha!!!

15. bila saya terjaga dari tidur : cube ingt balek aku mmp ape tadik.

16. saya paling meluat apabila : org yg suke merungut.

17. pesta/parti adalah : menyeronokkan!!!!

18. haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah : ateh, ateh, ateh

19. peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah : kanak kanak- x yah pkir ape2..

20. hari ini : friday..

21. malam ini saya akan : pkir esok nk wat pe, nk mkn ngan sape, nk mkn kt mane..

22. esok pula saya akan : siapkan assignment la. ape lg??

23. saya betul-betul inginkan : saya kuasai ENGLISH sepenuhnya!!!MySpace.

24. ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini: ade rupe nk jadik cikgu...

25. pusat membeli-belah atau arked permainan: permainan?? x suke! saya cuma suka shopping aja.

26. Makanan Barat atau Jepun : mskan mak saya!! uwaaaaaaaaaaaaa!! rindu banget!!!

27. bilik yang terang atau gelap: samar samar. tidak suka terlalu terang sbb buleh tensionkan otak.MySpace

28. bestfrend ever ? NURUL SYAFIQAH BINTI MOHD. YUSOF(di mana kamu?? saya rindu kamu....)MySpace

i wanna tag : name yg slalu saya sebot dlm blog ini.

No comments: