07 July 2009

short memories..but, always stay forever~~




ok!
at last..
aku melangkah kluar dr KMP yg sngt ku chentai..

actually, sngt berat berat berat aty!!MySpace

nk tggalkan KMP yg sngt ku syg!!


hurm.

tp, tiade setitik pown air mate yg mengalir di ppku di saat saat aku bersalaman wat kali terakhir dengan smua teman baekku.......

maybe..



air mate aku da abeh!

bygkanla, tiap tiap mlm aku nanges!

ahahaha!


small kiddd!!


so, our memories will always stay in my heart.

aku sayang korunk.


thanx 2 wanny,
wada, biha, miza, tira, ain with tini..
*atas adiah yg sngt cumel!
*

to my ruumates- ain n tin
i - chantek sngt jam tu! nnt sufi pkai oke!
to wada - jam yg cumel.mcm aku jewww~

to wanny - mmg cun r..perhiasan.. thanx babe!!

to tira - bek
as yg sngt chantek! orangeeeee!! aku bwat letak perfumes aku..hhe!!
to miza n biha - chantek
beb!! cumel ciootttttttt!!!!


so.

thanx!!

really appreciate it!
yg psal farewell aku ngan haikal tuh, i
really really appreciate it!
k
ek bulat yg sngt chantek!!
chocolate lak tuh!!
peveretttt!MySpace!

thanx to all my lecture
sMySpace
especially..


encik rizal sobri - org pertama memperkenalkan aku kpd e
konomi

puan hashida - kesinambungan add m
aths

pu
an salmi - memantapkan englishku

puan wardah - sentiasa menasihati aku..me
mbantu memantapkan keimanan..

puan arnee - antara pensyarah yg sentiasa berminda positif..saya amat berterima kasih kpd anda ' JIKA ANDA HENDAK BERJAYA, ANDA MESTI SENTIASA THINK POSITIVE'


puan ros - se
ntiasa memastikan aku jd org yg beradab, berimej..

encik zamri - pengurusan aku smkin terurus...



x dilupai...
pens
yarah kuliahku..

puan zaiton
- memantapkan skill akaunku..

puan shallini - memantapkan daya ingatanku..chicken dance!!!


puan fariza - kesinambungan add maths yg sngt sinonim dgn kehidupan..


puan akma - ekon
omi aku x prnah merudum..

puan halimah - keimanan dimantapkan..bersama ilmu berguna~


x lupa gak kt smua warga KMP..

pacik macik lib
rary..
p
acik 'the store'
akak 'bakery'

pacik macik kafe ton n abg din.

untuk smua yg prnah mngenali aku.
i
ncluding my mentor,
Mr Rastam.


love u a
ll!MySpace





purse bear!! baru baru!!



nie adiah dr atira. cayunk kamu!!




nie adiah dr wanny. muahh!!!




adiah dr wada~ slalu pnjam hp dye tangkap gambo. ahaha~



jam dr rumates gue..ain n tini~~





aku with wanny~~ n aku alone jela~~





adiah dr miza n beep...cumelll!!





hehe. meja study aku sntiasa mcm nie..no komen!!


detik waktu yg berlalu..
menjadi memori kau dan aku..
ku harap saat nan indah..
kan berulang lagi..



No comments: