03 July 2009

sdeyh!!

hurm.
actually sdeyh gle.
aku dpt twran ke IPBA(institut perguruan bhsa antarabangsa)
hurm.

so, it's mean that..
aku bakal tggalkan KMP!
tggalkan kucenk KMP!
tggal blok akademik KMP!
tggalkan DK KMP!
oh no!

actually, seyez aku taip..
sdeyh weyh.
walopown aku baru 2 bln kt sni, tetapi terasa 'kemesraan' yg KMP berikan melalui teman teman seperjuanganku yg sentiasa di sisiku..MySpace
terasa 'kasih sayang' yg KMP berikan melalui semua pensyarahku..

pokok pangkalnya, aku sdeyh banget!

anyway, ade brapa ari lg aku di sini.
smlm dorang wat party kt haikal (bkl ke ipg perlis).
aku sdeyh gle!!
ciap nanges agy tyme haikal nk pergi!
oh no!

naseb baek dye x nmpak.
cume gurls jela nmpak aku nanges.
tp, ntahla.
kt IPBA nnt, aku bule kew dpt lg kwn kwn mcm dorang nie ha???
aku slalu pkir hal tue.
sbb dorangla kwn aku kt sni.
MySpace
ifwat, wani, tira, masitah, biha, miza, haikal, nawi, masitah, syuhada, maryam, shi min, akmam, sheeda, dalila, nawar, faiz, fatul, ng, alis, umi, amalina, wada....

nama nama yg aku taip kt atas tuh..
ingatla..
aku sayang korang gile gile!
walopown korang seng-al slalu..
aku x tawu aku bley dpt lg kew teman mcm korang korang smua.
aku sntiasa doakan yg terbaek buat korang oke!

aku sayang sayang sayang korang!MySpace
trime kasih sbb jadik kwn aku kt sini!

p/s= da mule nk nanges..
dala duk kat library nie!
cover cover!!!


3 comments:

zul said...

jgn ingt ang cowg ja yg sdeyh.ak yg laki ni pon nangis(tp lam aty la.),sbb nk tgglkn KMP trcheynta+kwn2+tasek??+kafe bang din+air-con librry+bla2~~.isk2..

s. u. f. i. said...

byknya!!

weyh!

ank nk p mna plak neyh??

klu laki pown cdeyh, apatah lg gurl yg lembut(lembut ka????) mcm aku neyh kn!

tasek pown rndu??

xpa, nnt aku p lpas rndu kt tasek titiwangsa!

wakakakkakakaa!!

xper takkompom!

kita pergi berjuang!

hahahaha!!

s. u. f. i. said...
This comment has been removed by the author.