05 December 2009

sy dan mereka

sebenarnye, ape yg nk dipost xde kne mngena sngt ngan tajuk.tajuk tue hny rekaan kay! pagi neyh, aku bgn lwt. perghh! 6.30 subuh. then, aku lelap balek.smpai 7.30. mak aku dh mule bsing la..

"yun, bgn. jum p jln jln kt Tmn Rimba"

err..perluke aku ke sane??? mungkin perlu .ala .jln jln ajela. bkn wat pew pown. so, aku bgn ngan muke mls gile. bgn, basuh muke gosok gg [mndi??x perlu.kang peluh gak]. capai je tshirt mane yg smpat.ades. nk iron tdung agy. yela yela. iron tdung[ade x tdung yg x ya iron???] da siap, aku pown msuk kete, diam. sumbat earphone, layanzzz~sampai je kt situ, aku mle nk menggeliat. ngantok seyh!!! tdo kul 3, bgn kul 7.30. mmg x menahan la. nie smue sbb blog si Aby Rad. syok sngt blog dye. aku ase, i'm addicted to it! huwaaa~ slh siape??? haha. trus mate aku tertangkap satu couple neyh. haiya. mcm cumel je dr jauh. dkt, da x cumel. hahaha! awek mcm tmboy gle. bergaye lak tuh. hai, dtg nk jog pown bergaye ke kak? hahaha! gelak dlm aty aje. so, aku mulekan perjalanan. mule mule jln seiring bertiga. pas2, abah lead the way. aku blakang skali. ades. pnat nk mngejar parents aku neyh. adek x ikowt. nk tdo. hahaa! klu adek aku ade, best r sket. then, mmg smpai ke sudah aku plg last. haha! aku ngantok sbnarnye. tue mcm xde mood nk jln jln tuh. skdar amek udare pagi tue, bolela. sronok gak. tgk ade kump wanita cina ngah menari nari. aku terpk, dorang nie menari ape? jap jap mcm ballet, jap jap mcm senam robik. mmg x phm aku.

2nd round, nmpak kump wanita melayu lak. senam robik. mcm nk join. tp,mls la plak an. jln jln jela. so, jln lah aku smpai ke sudah. best part, terserempak ex aku ngan awek dye. perghhh! mmg msak aku. dye prasan aku, tp, aku wat wat la x nmpak. hahahaha! kejam kew? xde la kn. mlas nk mnegur. lantak ko la abu[name dye bkn abu]~mlas nk mnegor sbb ntah. bkn nk ptuskan silaturahim, cume xnk ade kaitan agy ngan dye. hahaha~ [kecewa abes abesan r konon]. adoi. dlm aty, mntak dye balek cpat je. awek dye plak asyek bertenggek je. ahaha. wtv la.
tp, aku pusing pusing tmn tuh asyek jmpe dye je. huh~ x pela. wat neutral aja. adoi. romantik plak aku tgk dorang. jln nk pgg pgg tgn. aku tgk jela. haha. naseb bek da xde pape. lepak aje.
enuff about this abu.

da puas pusing pusing, aku plan nk mkn kt kopitiam r. mknn wajib aku, soto. perghh! cedap owh. abg air pown dtg la ambik order. da amek, bwk air slh lak tuh. ades. silap dengar. x pe x pe. dimaafkan. yg sdeynye. abg soto tuh. sesuke aty dye je nk langgar tgn aku. sakit lak tuh. ades. x mntak maap lak. naseb bek dye baek ngan bpak aku. kire orait lah tue. ades. tp, sakit gle..... yg parents aku plak gado gado mnje psal capati. adoi. hahahaa! gelak jela...

on da way, aku nk la bli topup. tggal due hengget je. adoi.tp, x bwk purse pown. hahaa! last skali, mak aku lanje topup! yayyyyyyyyyyyyy!! nie yg syg neyh [ceh, materialistic] aish.

smpai umah, usha ank ank kucenk aku dlu. dorang dah bgn, main main. da nk kuar dr kotak. jln pown x btol agy. aku main jela. bersihkan dorang sket. pas2, msuk blik. baring. mlas nk mndi lak. hahahaa! pnas agy. last2, terlelap smpai kul 12 kowt! wohoooooooooooooooooooo!! hahahaa! mmg truk la aku neyh. manusie ape ntah. mak aku x bsing. tawu aku tdo lmbat~ syg skali lg. hahaa! tp, anak dare, x baek gle bgn lmbat. aish. aku cube la. haha! x mnhan rase ngantok neyh. bgn sbb kucenk aku dtg membising di blik. terjage. bgn, mndi, bace paper..[ade bnde nk cter psal paper], lunch tros. haish. ade cter hindustan lak. tgk jap jela. bkak fb, xde bnde. bosan. pas2, bkak la blog tmpat luahan perasaan neyh. ahakz! bace blog si iqa. adoi. klaka plak ase. yela... tajuknye.. teacher iqa?? hahah! mcm x caye je nk jadik ckgu woh! hahaha. sek ren. adoi. xpe. akn ku harungi juaa....[ececececece]

ha. psal paper. aku bli la da star [alang2 leyh carik artikel LDV aku]. adela satu brite menarik perhatian. psal IJN. tajuknye 'Asia's First Valve Implant Without Surgery'. pergh. hebat la bg aku. klu anda rase bnde tue mcm da biase, abaikan perenggan ini. waa...dasatnye. aku agak berbangge la sbg rakyat malaysia. tnpa surgery. mmg gempak! tech mkin maju nmpaknye. aish. gumbira la pskit IJN. hurm. sy bangge!!!

oke. lg satu.Malaysia Anti-Corrruption Commission (MACC) Chief Commissioner Datuk Seri Ahmad Said Hamdan has resigned — five months ahead of his retirement in May. His deputy Datuk Abu Kassim Mohammed succeeds him as the new Chief Commissioner from Jan 1. maksudnye, dye letak jwtan sblom tarikh yg spatutnye. mngapakah? ntah la. politik politik. x berminat sngt. tp, amek tawu la sket sket an. xpe! trime kaseh ats khidmat anda slma neyh
[x tawu...]

christmas bkl mnjelma. kpd shbt yg meraikannya, slamt la sy ucapkan. 1 Malaysia! hoyeah [tetibe tersemangat lak].

ari nie kne start keje yg dh tertangguh 2 weeks i think. gle la aku. satu bnde x wat agy. asek tgk fb jerk. haha! bak kte Kak Aliaa...

'klu keje bkak internet, mmg x jln la keje tuh..'

masih terpahat di ingatan. hahaha. mmg btol pown. ades. godaan godaan. adoi. x sedar dri btol la aku neyh. hoyy! cuti da nk abes. keje, satu pown blum jln agy. haha! okela. nk wat keje neyh.

kpd yg membace n mengomen, trime kaseh sy ucapkan. yg dpt melawat, syukran lah ea. :)
salam n tc~

p/s-i'm addicted to Starlight Tears n Because I'm stupid. yehaa~~~


No comments: