07 August 2009

07.08.09

isn't that nice??
hehe.
07.08.09.

pagi2 kne check up suhu bdan
*aku berjaya escaped myself from being checked by da seniors*
so, kteorang beratur pnjng gle la.

setelah pnat belajar *ececeee*, saya plg ke hostel tpat 12.30.

ari nie klas math sngt bes.
hoho.
sblom ini, saya tidak tahu knape kne blaja maths.

xD~

blk hostel, cpat2 je copy maklumat dr laptop ku ke pendrive Mirul.
ble trun dr bilik, tgk2, byg2 Mirul pown x de.
hangin separuh bdan.
so, call la mirul
tgk2, slh org.
ntah wanita mane saya call tadik.
Dayah.
siapa anda?????????????

so, naik ke ats blik ngan penuh hampa.
saya called Mirul lg

'woi, ko kt ne??'

'aku kt bilik laa!!'


'sengal ko!! kate nk tggu kt common room blok aku!! woi! aku da pegi, ko x de pown.'


'la yeke?? cian ko!! sorry2. aku kang g blok ko kul 2. aku tggu ko kt bwh erh??? sorry2'


'yelah2. oke2.'


so, saya mlas nk bertekak ngan grup leader saye.
biarkan la dye.
saye respect dye.
dye leader saye.
biarkan.

so, bdan terasa pnat sngt.
lepak ats katil, trus je tetido.
tetibe hp berbunyik.

'hello. sufi ade??' *kedengaran suara wanita*

'ye. ade'


'ha. Puan Satina nk jmpak awk'


'ha?!!! ape kes???'


'awak rumate *** kan??'


'haa..a'ah. kul bape puan nk jmpe saya??'


'kul 3. kat tower blok, kul 3.'


'oke oke.'


so, aku bgn n bersiap ala kadar.
sluar sukan, baju n cardigan.
masuk bilik sblah.

'weyh, Puan Satina nk jmpe aku'

'kenape??????!!!'


'ntah'


tetibe je...

'weyh, ko nk pkai mcm nie jmpak Puan Satina??'

'ye r. apsal, x brape sopan kew??'


'weyh, ko pkai elok elok sket weyh!!'


'abes, mane ade baju sopan sopan neyh'


'ko pkai bj Ika.'


so, saya pkai bj classmate saya, Ika.
thanx yeah babe!!
gracias!!
danke!!

so, saye gerak rumate saye.
kate Puan Satina nk jmpe.
ngan penuh ayu saye berjalan ke tower blok.
tingkat 3, nek lif laa...

pnat gle la jln2 carik Puan Satina punye bilik.
pegi la admin. office.

sorang pown x lyn kami.
so, ngan penuh muke x malu, pegi la call Dr. Raja Mazuin.
x angkat.
call lg.
x angkat lg.

so, saya geram.
saya pegi balek kt kerani pejabat itu, ketuk kuat2 sket.

'abg, mane pejabat Puan Satina??'

'kt sni la dik'


'saye nk masuk. Puan Satina nk jmpe kteorang'


'oke oke'


so, kami msuk la.
besau pejabat dye.
huhu.
bkn sng nk dpt masuk neyh.

so, kami berbincang n bersembang sembang la.
psal seseorang.
saya terperasan, Puan Satina baekkkk sangat!!

whoah!!
very motherly.
xD~

the, abes borak, kuarla dr blik masyhur tersebut.
so, kembali pulang.
tetibe, dr. raja mazuin call.
so, settle la.

balek2, mandi, bsuh baju, call abah n pp.
then, layan tenet.
then, lpas maghrib, kuar mkn ngan denin, amir n yanie.

balek, trus settle assignments.
skrg, nk off n sleep.
tata.

p/s-Puan Satina, Timb. Pengarah IPBA

-the end-





No comments: